Saturday 14 October 2017

Forex Price Action Skalpowanie Bob Volman Ebook Download


Temat Książka Cena Forex Skalowanie przez Bob Volman. Originally Wysłane przez sean1963.I doceniłoby wejście od doświadczonych przedsiębiorców o tej książce. I czytałem to kilka razy i wiem, gotowe do niektórych feedback. Hopefully, mogę znaleźć proste skalpując metos, że mogę handlować NY otwarte na co dzień. Ta książka wydaje się mieć zasługę i czytałem wiele różnych postów na forach TThe najtrudniejsza część ja znajdę faktycznie wierzę, że wejście otrzymane od różnych trades. I nie hellbent na ta metoda, ale wydaje się, że niektóre poważne zasługi. Proszę daj mi komentarze i lub sugestie, jak postępować w moim dążeniu do znalezienia dochodowego style. I haven t czytać książki, ale wielka obserwacja, jeśli chodzi o wiarygodność danych wejściowych otrzymanych od różnych przedsiębiorców To nie to, że inni handlowcy nie wiedzą, o czym mówią, ale w niektórych przypadkach to prawda, ale głównie dlatego, że w handlu nigdy nie zawsze robisz to lub zawsze to robisz, lub nigdy tego nie robisz, lub nigdy tego nie robisz getti ng w większości przypadków są opinie oparte na osobistych nastawieniach, sytuacji i doświadczeniu handlowym. Jednak nie musisz mieć więcej pozytywnych doświadczeń w dłuższej perspektywie niż negatywne, czy można spojrzeć na to, co jest faktem, opinią lub BS na temat dostępnych informacji możesz to zrobić, ucząc się podstaw i praktyki, praktyki i praktyki W celu skalpowania w szczególności istnieją różne typy sposobów handlu głowami Niektórzy używają więcej wskaźników niż inne, niektóre używają różnych ram czasowych, wielu ramek czasowych Wszystkie branże IMO mają te części Ruch w dół lub na boki Momentum silny, słaby lub płaski początek środkowy lub koniec wcześniejsze wsparcie i poziomy oporu To nie problem, problem polega na tym, że wszystkie one można mierzyć więcej niż jedną drogą Co musisz zrozumieć, to co jest najlepszy sposób dla Ciebie Robisz to, robiąc to, co robisz zadaj pytania, przeczytaj posty, searh utube big help search google Czym bardziej to robisz na początku łatwiej będzie decydować na podstawie faktów op tions i zbieranie najmniejszych zła Spróbuj, a zobaczysz różne utube wideo s dostajesz podczas wyszukiwania scalping na rynkach walutowych Good Luck Gp. Originally Wysłany przez sean1963.I doceniłoby wejście od doświadczonych przedsiębiorców o tej książce. I przeczytałem to kilka razy i jestem w stanie przygotować się do niektórych feedback. Hopefully, mogę znaleźć proste skalpowanie methos, że mogę handlu NY otwarte codziennie. Ta książka wydaje się mieć zasługę i czytałem wiele różnych postów na forach TT najtrudniejsza część, którą znajduję, jest faktycznie wiarą w dane otrzymane od różnych podmiotów gospodarczych. Nie jestem hellbent na tej metodzie, ale wydaje się, że mają jakieś poważne zasługi. Proszę daj mi komentarze i sugestie, jak postępować w moim dążeniu do znalezienia zyskownego stylu . Sean Bob Volman jego książka jest jedną z nielicznych książek handlowych, które zdobyły miejsce na mojej półce. Mike Bellafiore jest najbardziej spójnymi handlowcami, tymi, którzy opanują handel na skórze. Skalp udany nie opiera się na metodzie, ale głębokie zrozumienie, odczucie rynku, które daje wskazanie, która metoda działa, a następnie Więc słowo elastyczność na rynku jest kluczowym słowem. Ty wspomnieć, że czytałeś książkę kilka razy, aby zrozumieć, takie książki zajmuje dużo praca, aby zrozumieć Odpowiedź nie może być podana na forum, tylko po niezliczonych godzinach przed ekranem daje prawidłowe zrozumienie, które bardzo niewiele jest w stanie podjąć ciężkiego kroku. Original Wysłany przez torulf39.Hey Sean Bob Volman jego książki jest jednym z niewielu książek handlowych, które zdobyły miejsce na mojej półce na książki Według Mike'a Bellafiore jest najbardziej konsekwentnych przedsiębiorców, ci, którzy rządzą handlem skórą Skalp pomyślnie, nie opierają się na metodzie, ale na głębokim zrozumieniu, daje wskazówkę, która metoda działa tam, a następnie Więc słowo elastyczność na rynku jest kluczowym słowem wspomnieć, że czytałeś książkę kilka razy, aby zrozumieć, takich książki zajmuje dużo pracy, aby zrozumieć Odpowiedź nie może być podana na forum, tylko po niezliczonych godzinach przed ekranem daje prawidłowe zrozumienie, które bardzo niewielu potrafi podjąć trudne kroki. Nie wiem, Mike, ale zgadzam się ze stwierdzeniem 100 Moje najlepsze zawody Wiem, że będę trafił mój cel zanim jeszcze kiedykolwiek wejdę na rynek To naprawdę chodzi o to, że jest w strefie I zajmuje dużo czasu na ekranie i badania rynku, aby opanować To dlatego większość aspirujących firm handlowych nie, ponieważ myślą, że istnieje skróty lub jakieś tajne kombinacje wskaźników, które pomogą Zaczęli czekać 2017. Rebecca Volman Price Action Scalping. Na dla mnie dzisiaj transakcje, ale były niektóre pomijane. S1 Skipped konfiguracji IRB Wykres zaczyna się od lekkiego spadku, po którym byki weszły 4 pip powyżej 80 poziom Po fałszywa przerwa w 20EMA, byki udało się przynieść ceny w ciągu 3 pipa na poziomie 1 2300. Próbują trzykrotnie, aby zaatakować strefę 00, 1,2,3, ale się nie udają. Możemy narysować linię z trzema wierzchołkami, ale nie t mają dużo dolnej bariery jeszcze Po tym potrójnym góry, niedźwiedzie zaczynają wyginać swoje mięśnie Przywóz ceny do poziomu 80, wycofując się z wcześniejszego wsparcia Byki nie zostały jeszcze wykonane i służą niedźwiedziej fałszywej przerwie 4 Niedźwiedź utrzymuje skok na niższych i niższych poziomach, podczas gdy byki kupują na ten sam poziom wsparcia 5 i 6 Coś trzeba dać Albo byki zdają sobie sprawę, że tracą niedźwiedzie stają się zimnymi stopami i nie zdołają złamać dolnej bariery Byłem raczej zaskoczony, gdy byki udało się wydostać z tego wycisnąć, gotowy do handlu złamania dolnej bariery Ale po tym, jak byki udało się uciec z uścisku niedźwiedzie, szybko przełączyłem się na neutralny widok, nie byłem pewien, kto wygrał, więc zanim powstał ten układ, wybrałem go pominąć. S2 i S3 Jeśli ten zasięg powstał gdziekolwiek indziej, prawdopodobnie zrobiłbym te transakcje, pominąłem ten idealnie dobry wybór przerwy, ponieważ znajduję się tuż pod poziomem 00, by być trudnym, gdy byłem spalony kilka razy. Sądząc po powolnym działaniu cenowym wcześniej , Ja nie Myślę, że byki mogłyby z łatwością przełamać poziom 00. Czy łatwiej będzie ci gals przeczytać, czy moje analizy na samych wykresach są takie, jak Kalp robi. Re Bob Volman Price Action Scalping. Some dobre analizy tam BLS , Ja również jestem ostrożny na poziomie numerów rundy i wolę czekać, aby sprawdzić, czy jest jakiś krok po dalszym potwierdzeniu przed wprowadzeniem handlu. Osobiście lubię twój komentarz oddzielnie od wykresów, gdy piszesz trochę jak Bob, który jest świetny i to może się zaśmiecić, jeśli umieścisz to wszystko na wykresie. Ostatnio edytowane przez Kalp 9 lipca 2017 o godz. 18.00. Realizacja Bob Volman Price Action Scalping. E1 Ta druga konfiguracja Break po prostu nie wypracowała Tendencja była nieprzyjemna, a pullback cofnął się około 60 ostatnich huśtań Ceny zatrzymały się pod 20EMA idealnie Jedyne co się martwić było możliwe wsparcie w 60 obszarze, ale ponieważ nie było widoczne na wykresie, zdecydowałem się zignorować to. S1 Ta konfiguracja BB była fajna, ale ponieważ byłem kontrowersyjnym handlem, który wybrałem aby pominąć to Nie mogłem zobaczyć żadnych przekonujących wskazówek na wykresie, które sugerowały, że tendencja nie odwróciła żadnych wyraźnych odwrotów patterns. S2 S3 To ustawienie SB sobie, jeśli dobrze, ale warunki wydają się niekorzystne dla mnie Ceny retrace około 46 ostatniego huśtawka pierwszego pullback, prawo do dawnego wsparcia obróciło opór z bloku na S1 Niekorzystna część tej transakcji była widoczna na wykresie wspieranie zielonej linii Moje obawy zostały wzmocnione, gdy ceny przekroczyły zieloną linię i natychmiast odsunęły się, co doprowadziło mnie do pominięcia S3 i DD setup. M1 Ceny odbijały się od poziomu podparcia po 40 pipach w dół, przesuwając się 1 i zaczęły tworzyć mini podwójny wierzchołek 2 i 3 Nie ma wiele do zrobienia z tej akcji aż do drugiej dolnej formy 4 To jest bardzo zauważalny podwójny rzeczy na najniższym poziomie stają się coraz ciekawsze Od razu zaczynam poszukać możliwości trenowania trendów po tym fałszywym złamaniu F Jeśli ceny mogą utrzymać się na poziomie 80 i powoli zrobić ściskanie, będziemy mieli dobry kontrast RB konfiguracja Nie działałam w ten sposób, ale wciąż szukałem długiego handlu nawet po tym, jak ceny zaczęły się oddalać od poziomu 80, zacząłem się rozpraszać, ponieważ ceny nie poszły mi na drodze, że się nudziłem, nie zauważyłem, że byki nie udało się przetestować poziomu 80 na rurze 5 i nie zauważyłem tej konfiguracji IRB Ponieważ nie udało się utrzymać presji na niedźwiedzie, uważam, że przy tej przerwie była to słuszna decyzja, pomimo tego znaczącego podwójnego na dole mamy tendencję na naszej stronie Myślę, że ten przykład ilustruje jeden z punktów Volman bardzo dobrze nie powinniśmy spodziewać się niczego z rynku Wszystkie oczekiwania są pogłębieniem Twojej oceny i ślepimy na inne możliwości Powinniśmy zachować otwarty umysł podczas handlu, ponieważ wszystko może się zdarzyć.-5 5 dla mnie dzisiaj. Jedyną rzeczą, na którą chciałbym zwrócić uwagę, jest to, że nie zawsze to robię, podczas gdy ja handluje, choć próbuję. co odzwierciedla mój nudę i d istraction z rynku w czasie handlu źle Myślę, że próbuję stworzyć opowieść o bieżącym i ogólnym działaniu cenowym pomaga utrzymać mnie w skupieniu i pomaga lepiej zobaczyć całą sytuację Co czasami może wyglądać bezcelowe działanie na ceny będzie miało wiele pomocne wskazówki w kategoriach możliwych kierunków, jeśli tylko trochę czasu, aby ich poszukać. Bob Volman 1961 to niezależny przedsiębiorca działający wyłącznie na własny rachunek Skutek cen od wielu lat, został poproszony o zapakowanie całej jego wiedzy i rzemiosła w wszechstronny poradnik na temat taktyki w ciągu dnia Forex Price Action Skalping jest oczekiwanym od dawna rezultatem. Nigdy wcześniej nie słyszałem o Bobie Volmanie czy Light Tower Publishing, ale po przejściu przez książkę i wprowadzeniu ustawień do testu, stało się dla mnie jasne, że Bob Volman zdecydował się na odkrycie podstawowych informacji, które są niezbędne do skutecznego handlu jego ustawieniami. Świetnie sprawdza się w sferach walutowych, ale to oczywiście praca równa Dokładamy wszelkich starań, aby przeczytać najlepszą książkę walutową, a następnie nie szukaj dalej. Przeglądamy serię publikacji dotyczących handlu walutami od wprowadzenia na rynek Forex do handlu z zyskiem, dając Ci najlepszy możliwość nauczyć się i doskonalić swoje umiejętności. Sprzedawcy na najwyższym poziomie Sprzedają się na rynku Forex i księgi inwestycyjne na takie tematy, jak podstawowe wykresy początkujących, wykresy świecowe, scalanie i kursowanie na dzień, kursy walut, kursy terminowe i opcje obrotu, huśtawki i krótkoterminowe transakcje, systemy handlu forex i strategie. napotkasz wiele publikacji na temat Forex, które są przydatne, ale nie najbardziej Wybrane książki, które uważam, pomogą Ci lepiej zrozumieć inwestycje w ogóle.

No comments:

Post a Comment